کلمنتاین : تو از اون آدمای بی زبونی ؟جول : متاسفم...می دونی زندگی من خیلی جالب نیست ,میرم سرکار برمیگردم خونه...باید دفتر خاطراتمو بخونی , همش خالیه !* درخشش ابدی ذهن پاک *+ شبهای تهران هوای تهران...خوبه ...خوب که نه ! عالیه برا قدم زدن و انگیزه برا شروع !++ پست ها بازخوانی بعد از 6 ماه و رفتن حبس موقت ! +++ با مهسا شروع میکنیم کد نویس 8 :)...
ما را در سایت 8 :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت: 19:27